חוג טניס שולחן קרן קרב
חוגי העשרה ספורטיביים לבתי ספר
מעבר לשיעורים הרגילים המועברים לתלמידים בבתי הספר, חשוב להעביר להם גם תכנים מעשירים שיפתחו בפניהם עולמות תוכן חדשים ואולי יגרמו להם למצוא תחום שבאמת מושך אותם לעסוק בו. למסקנה זו הגיעו גם במשרד החינוך וכיום זוהי חובתם של בתי ספר להעביר שיעורים שכאלו לתלמידים ולשם גם הם זוכים למימון של גופים רשמיים. פעילויות וחוגי העשרה אלו יכולים להיות מעולמות של מדע, מוזיקה ותרבות וגם מעולם הספורט והכושר הגופני. לא רק שחוגי העשרה ספורטיביים שונים לחלוטין מהשיעורים הרגילים, הם גם מהווים דרך לתלמידים שמתקשים להגיע להישגים אקדמיים גבוהים להתבלט ולשאוף למצוינות. קרן קרב מציעה חוגים שכאלו לבתי ספר ברחבי הארץ ונעזרת בחברות כמו הרשתות הכחולות על מנת להפעיל אותן. אחד מן החוגים הפופולריים ביותר תחת יוזמה זו הוא חוג טניס שולחן קרן קרב.
הפעלת חוג טניס שולחן קרן קרב
לחוגי טניס שולחן מסודרים ומקצועיים צריכים מדריכים מנוסים שיכולים להביא איתם ידע ומיומנויות שניתן להעביר לתלמידים. מדובר בספורט שניתן לפתח בו אסטרטגיות פעולה מגוונות ולשפר יכולות פיזיות ומנטליות. אלו הן כמה מן הסיבות שספורט זה מתוקצב במשרד החינוך ובהתאם נפתח חוג טניס שולחן קרן קרב בבתי ספר בערים רבות בישראל. כאמור, על חוגים אלו צריכים להיות אחראיים אנשי מקצוע מיומנים כמו שמועסקים בחברת הרשתות הכחולות שלהם מדפי תארים עמוסים המעידים על הכישרון שלהם וכן עשרות חוגים פרטיים עם תלמידים מרוצים. על פי יכולת ודרישת בית הספר ניתן לקיים חוגים אלו בשטחי בית הספר עצמו או במרכזי אימון מקצועיים.
פיתוח מיומנויות קוגניטיביות וכושר גופני
מעבר להיותו פעילות פנאי, טניס שולחן טומן בחובו פוטנציאל להפוך לעיסוק לכל החיים, אך לשם כך יש צורך בהמון משמעת והדרכה. חוג טניס שולחן קרן קרב מספק לתלמידים דרך להיחשף לענף ולבחון אם הוא מושך אותם להמשיך לעסוק בו גם מחוץ למסגרת החוג. מי שיבחר להתמקד בספורט זה, יגלה כי הוא מציב אתגר פיזי המפעיל את כל השרירים בגוף ומצריך פיתוח של יכולות מוטוריות וזריזות. כמו כן, מדובר בספורט תחרותי ולכן על מנת להתגבר על היריב שממול יש לפתח מחשבה מהירה ויכולת קבלת החלטות שאיתה ניתן להשיג יתרון תחרותי גם על פני יריב אתלטי יותר. לפרטים נוספים על הפעלת חוגי טניס שולחן לבתי ספר וקבוצות פרטיות, ניתן להשאיר פרטים כאן באתר של הרשתות הכחולות.